Vaccination

Hej på dig!
Idag hare varit tisdag (091117), vilket innebar jobb 7-17.
Efter det drog jag direkt till vårdcentralen för att vaccinera mig mot svinis.
Jag kom dit ca 17,20 o fick köa till ca 19,20 (2 timmar!) innan jag ens kom in på vårdcentralen. Klar för att gå hem, ja då va kl. strax före 20.oo =O Ja jeflar vilken tid d tog! Men nu e jag iaf vaccinerad !

Dock kände jag redan imorse, som att jag börjat bli sjuk, typ influensa-symptom. Trött som allri förr, ont/matt i kroppen o ingen ork, lite ont i halsen o hostig oxå =/ Jag kanske har råkat få svinis precis innan jag vaccinera mig =O D skulle ju va lite tokigt om så vore fallet =/ Men men d e väl bara att hoppas på d bästa :)



Om jag kan o orkar gå till jobbet imorrn får vi se imorrn hur d känns. Jag hoppas på att jag kan d, för jag hatar att ligga hemma o vara sjuk, finns ju inge tråkigare !

Jag funderar starkt på att gå o lägga mig nu..so long! Gonatt-pussmix


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Bonas!



Vad läskigt, hoppas du blir bättre snart. Kram och puss / Jujjan

2009-11-18 @ 10:00:04
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: jossan

oj, så du fick tag på vaccin? trodde det var slut överallt. Men dom flesta får mini-svinis av sprutan ju, så det är nog därför du känner dig sjuk men det ska bara vara så någon dag har jag hört :)

2009-11-18 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0