Torsdag!

Hej, idag har d varit torsdag. Jag har i vanlig ordning jobbat 11,30-20 o sen åkte jag snabbt hem till päronen för att leta fram mitt badmintonrack. Hittade det ganska omgående och körde sen vidare hem för att byta om för jag o knatten(Jonatan) skulle lira badminton kl. 20,30.

Det gick väl inte så jättebra direkt, men jag har fan inte lirat badminton på flera år så d va kanske inte så konstigt. Kul och jobbigt vare iaf :) Några set fick han sig lite motstånd i iaf !

Imorrn ere fredag den 13:e, får se hur d går =O Ska fixa lite grejjer innan jobbet, sen jobba o sen hem till päronen o fixa lite grejjer där. Annars blire nog en ganska lugn fredagskväll, för jag ska ju jobba på lörd., iofs bara 9-14 men ändå!

Gonatt o sov så gott! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0