Torsdag den 5:e november 2009

Nu sitter jag här o lallar o har inte så mkt att göra, väldigt tråkigt faktiskt.
Något som e ännu tråkigare är att vi inte verkar bli fullt lag till innebandyn ikväll.
Mitt lag har två st. matcher ikväll, en som börjar kl 19.oo o en som börjar 19:30 men som d ser ut just nu så är d bara jag o räven som kan lira o då får d ju lov att bli W.O. vilket inte känns så kul.. Men vad ska man göra, då folk e sjuka, har tenta, är pappa, nyss hemkommen från utlandsresa, skadade osv..
Aja då kan jag iaf komma hem o raka skallen, för d behövs verkligen! Funtar på att ta o köra me hyvel den här ggn! =O

Puss o hej so long

Kommentarer
Postat av: Minaya



God morgon :)



Jag har äntligen lagt upp ett videoklipp från masteringen av min nya singel "Ensam till jul". Du blir bland de första att få höra låten :)



Hoppas det är bra med dig!



Kramis Minaya



2009-11-06 @ 10:22:48
URL: http://finest.se/minaya
Postat av: Minaya

Tack söta.. Inte vad jag planerat iaf, har du någon länk med info om festen?

2009-11-06 @ 11:19:16
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0