Sorry..

Ja asså, sorry för dålig uppdatering..
Har varit lite o stå i på jobbet.. D e lätt hänt då en av ordinarie personalen har varit på semester i veckan o vi inte haft nån direkt backup för henne (Izza). Men på måndag e hon back in business, tillsammans me mig uppe på flygplatsen :) D blir kul !

I måndags så hände det väl inte så mkt mer än att jag jobbade.
Tisdags, jobb o sen hem o kolla på champinjonsligan.
Onsdags, jobb, hem byta om, iväg o lira innebandy (ena matchen blev det w.o. på o den andra torska vi med 13-8 trots att jag prickade in 2 st. mål! ) Sen efter detta fort hem för att se champinjonligan!
Idag ere ju torsdag o då har jag ju i vanlig ordning jobbat, nu kommit hem o chillar lite för att senare troligtvis åka o lira badminton me ett par arbetskompisar (Knatten och "Mjay"/"Mutumba"/"Muttan" ja den grabben skulle man kunna säga så här om: "kärt barn har många namn" ;)
Imorrn blire jobb själv tillsammans med en från huvudkontoret som ska va ute på station o se hur det funkar där ute, jämfört med kundtjänst(som han jobbar på annars).. Resten av helgen så blir d någ "fredagsmys" hela helgen med en tjej som jag vill hemlighålla lite.. :P

Puss o hej du e en tjej!? ;P


Kommentarer
Postat av: Emma 2 barnsmamma & STOLT

Synd att ni inte vann på bandyn igår..:(

Bättre lycka nästa gång ;)



hihi



Puss o Kram

2009-11-26 @ 22:04:25
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: MJ

Ojojoj, hemlig tjej. Det låter smaskigt!

2009-11-28 @ 22:04:06
Postat av: Emma 2 barnsmamma & STOLT

MMmmm visst gör de...hihi



Kramis

2009-11-29 @ 19:03:47
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0