Söndag 091122

God eftermiddag!
Idag gick jag väl upp vid 12 nån ggn, skönt att sova ut ! =)
Jag o Dany-B började dagen med att städa (dammsuga o dammtorka), vilket verkligen behövdes! Så nu är det rent o fint här ;)
typ så här såg vi ut (NOT) =P


Får se om d blir att gå o se på bio sen ikväll, hade tänkt gå o se på 2012 men vet inte riktigt om varken jag lr dany orkar.. D e ju lätt hänt att man e lite seg o trött så här på söndagar, speciellt då d e så jefla mörkt ute..

Imorrn så blire jobb 7-15,30(vilket d blir hela veckan iofs, om inget oanat dyker upp..) :P
Vi kanske hörs senare, för nu blire nog lite fotbollstittande :)

Puss o hej e du en tjej !?

Kommentarer
Postat av: Munum från lyxfällan

Hej Yoshi jag kunde tyvärr inte stanna å prata med dig, eftersom vincent höll på att somna in hoppas du förstår/ Munum

2009-11-22 @ 22:36:33
Postat av: Remenaldo

haha hej Munum! =D

Jag förstår dig, d e jättefin !

2009-11-22 @ 23:25:13
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Yess, jag är en tjej :D Som vill träffa dig snart igen, kram!!

2009-11-22 @ 23:30:25
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0