sammanfattning..

Godkväll!

Man kan sammanfatta helgen med att den har varit en lugn sådan o faktiskt en "vit" sådan oxå. Det var nog bra det för jag kan inte ens minnas när jag senast hade en "vit helg".. =O
Helgen har innehållit "sovning", roadtrip till karlstad(för att kolla på en bil som Dany-B hade tänkt köpa..), fotbollstittande, städning, idol och cirkus möller hemma hos Munum Vissi o Virre och lite allmänt lallande på internet osv..

Imorrn och resten av veckan så jobbar jag 7-15,30. Funderar på att börja gymma igen efter ett duktigt långt uppehåll :P 2 st. innebandymatcher har jag o mitt lag på onsd. oxå. Vi får se vad som händer helt enkelt, jag ska försöka uppdatera er! ;)

Nu ere väl iofs läggdax så att man orkar upp imorrn! Så härmed vill jag önska er en god natts sömn!
Sov gott på er så hörs vi!
Puzzah

Kommentarer
Postat av: Totti

jaja klart du ska börja gymma. Jag hade ett uppehåll på ett par år, men när men väl kommer igång så går d inte att sluta.. d e som en drog.. ;) Vart ska du gymma isåf? / Peppe

2009-11-23 @ 01:14:48
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra med dig idag? ;)

Ha en bra Måndag!

2009-11-23 @ 10:46:03
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dutti med en såkallad vit helg =D /majki

2009-11-24 @ 12:02:17
Postat av: Johanna

Tack brorsan ;D



Men då är det du + jag + salsa el. simma i vår? :D HOHOHO. puss

2009-11-26 @ 11:08:06
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0