Mobil tillf. ur funktion..

Tänkte bara informera er om att min mobiltelefon e ur funktion för tillfället, pga att jag råkade tappa den i golvet. F-n min gamla mobbe kunde jag tappa hur mkt som helst i golvet o den gick minsann inte sönder.. Men e väl kanske för att den här e rätt ny o lite mer avancerad teknik antar jag.
Har iaf ett annat nr. som går o nå mig på, vill ni ha detta så kontakta mig via mejl lr msn så kanske ni kan få detta nr. ;)

Nu jobba, inga större biverkningar av vaccinet än, mer än ont o öm i armen där sprutan togs.

Ikväll blire väl iofs fotboll kan jag mkt väl tänka mig, om jag känner mig rätt ;P



Puzz o hej so long!


Kommentarer
Postat av: Issa

Vaccinerat sig säger du? vad läskigt! Jag åkte förbi kön i spånga igår, den var ju helt sjukt lång! ja menaar säkert 200-300 m! galet!

2009-11-18 @ 07:34:26
URL: http://isabellio.blogg.se/
Postat av: jossan

vadå annat nr? om du har en annan telefon så kan du väl bara sätta i simkortet i den så du har samma nr? :P

2009-11-18 @ 14:12:40
Postat av: EmmaPemma

TACK Pälskling för ditt grattis :)

Gulligt

Massa pussar o kramar



JOSSAN: Haha ja de kan man tycka.. Men den kanske inte funkar i någon annan. MEN de borde det ju göra..=P

2009-11-18 @ 15:44:11
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0