Måndag

Hej idag har jag jobbat 11,30-20! D gick bra asså, men jag höll till på flyget hela dan, va inte inne en enda gång på kontoret nere på VW =O D va lite tokigt faktiskt, men d e sånt som händer.

Efter jobbet åkte jag hem o såg på fotbollsgalan o sen en dokumentär om Henrik "Henke" Larsson.
Det var väl inte helt oväntat att Ibrah skulle vinna guldbollen lr årets forward, konstigt vore d ju om han inte hade gjort d liksom ! Lite tråkigt bara att han inte kunde vara på plats, på hans "hemmaplan" oxå.


Imorrn ska jag oxå jobba 11,30-20 o sen ska jag nog försöka åka o vaccinera mig mot svinet, för jag tillhör ju faktiskt riskgruppen..(astma o nersatt lungkapacitet) Då ere kanske lika bra att vaccinera sig, vore ju tråkigt om man skulle gå o dö, om man nu skulle råka få svinis.

Nu, dax för sovtime! Men vi kan ju höras o kanske ses?! ;)
Gonatt-pussah


Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Nääär ses vi.. ;)



Puss

2009-11-09 @ 23:38:04
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0