igår vare ju lörd. o idag ere söndag

Igår vare ju som sagt var lördag o då vare så att jag, Anton o Peppe va hemma hos mig o förfestade lite innan vi sedan åkte till Rille som hade 25-årsfest. Det var en trevlig och ganska lugn fest men med mkt folk, speciellt kul vare att få träffa Bronken, som kommit(i torsdags) tebax från Australien efter ett års resande/jobbande där.

Idag däremot ere söndag! Sov ganska länge sen inte så mkt efter d förens på efermiddan då jag åkte hem till pappa för att äta farsdag-middag. Har kollat på lite fotboll oxå, ganska kul att DIF klarade sig kvar i allsvenskan. D vågade jag faktist inte tro på, men de spelade faktiskt riktigt bra idag mot assyriska! Det var ju rätt skönt o kul att Mattias Jonson fick göra d avgörande målet oxå ! =)


Men jag kollade oxå på Inter - Roma, bra match men dessvärre så blev d bara 1-1 =( Inter spelade inte alls så bra som man e van att kunna se de lira.

Imorrn o resten av veckan blire jobb 11,30-20. Skönt med sovmorgon men tungt att sluta rätt så sent juh..

Puss o hej so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0