Firmafest

Igår vare ju så att säga lördag, vilket innebar att jag jobbade först o främst 9-14. Det gick fint o va kul o jobba me Mjay o Mackan. Det mesta blev gjort oxå ;)
Efter jobbet så åkte jag hem o bytte om för att sedan åka en stund till päronen, för morsan fyller år på månd. o hade fest. Fick smaka lite på all god mat hon hade lagat till festen :) Hem igen till min lya o invänta att Lil'Izzy skulle komma o hämta upp mig så vi kunde åka vidare sen till Västberga där vi skulle köra gokart o pilbågsskytte med jobbet. Gokarten gick inte så där jättebra men jag hade inte så stora förhoppningar heller där :P Slutade sist, Mackan vann, Dany-B kom 2a o 3a blev Hakan. D va väl ungefär va man hade kunnat gissa att resultatet skulle sluta :P
Pilbågsskyttet va nog inte heller riktigt min grejj, men både gokarten o pilbåge va väldigt skojj =)
Efter detta körde Hakan oss alla (Jag, Martin, Dany-B, Knatten, Sami, Issa) oss vidare in till stan, där vi satte oss o tog en bira på en pub. Sen 20:30 så hade vi bord på Jensens Bofhaus, galet gott! Där dracks det dessutom ännu mer öl :P Efter alla var mätta o belåtna så drog vi vidare till Medusa o festade.

Det var en mkt rolig kväll tycker jag, som dock har satt sina spår så här dagen efter..hehe

Här kommer ett litet urplock av bilder från gårdagen!


Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Ja kan ju säga att du såg vääääldigt bra ut på näst sista kortet =P (skrattar)



Ser verkligen ut som du haft kul...Så det är ju jätte bra..



Pussisar

2009-11-15 @ 20:10:20
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: MJ

Fina bilder jos. Hade varit kul om det fanns nån bild på köttbullen från dansgolvet :)

2009-11-15 @ 22:24:05
Postat av: Issa

Det var stört kul =). jag ska fixa bilderna, jag lovar .

2009-11-16 @ 09:54:01
URL: http://isabellio.blogg.se/
Postat av: Minaya

Heeeeeey tack sötnosen.. :) Vad görs??

2009-11-17 @ 00:02:08
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0