Fredagen

Godmorgon!
Vaknade iofs typ vid 11.oo idag, trots att jag gick o la mig typ vid 23,30 igår :P Men d va skönt o välbehövligt att få sova ut lite =)
Har inte gjort så mkt än idag, mer än klätt på mig, plockat ur disken, o lallat lite på fb, msn o skickat ett mejl..
Får se vad den här dagen erbjuder, har ännu inget spec. planerat..

Förresten så rakade jag skallen med hyvel för första ggn igår, det blev rätt nice tycker jag. Men man ser inte så mkt större skillnad än mot hur jag brukar raka, klart d blir ytterligare lite kortare men d växer ju ut så fort!

Puss o hej så länge, lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Minaya

Jasså.. Det är bra det :) Tack snälla nån.. :)

2009-11-20 @ 15:41:13
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0