Det är helg!

Ja hej!
Igår vare ju så att säga fredag o då va jag ju ledig. Gick upp vid strax efter 11 o gjorde inte mkt på dagen, bara lallade framför datorn och teven. Sen på kvällen skjutsade jag Dany-B o sen åkte jag o handla lite "fredagsmys" som jag sedan tog med mig till Munum, Cissi o mitt lilla gudbarn Vincent =) Det var trevligt, för d va längesen jag träffade dem faktiskt. Vi snackade en massa o tittade på idol och cirkus möller.

Idag lördag har jag o Dany-B varit ute o åkt, bla. till Karlstad för att kolla på en bil som han hade tänkt köpa. Men säljaren ville inte gå ner tillräckligt i pris så d bidde ingen affär. Efter d så åkte vi hemåt men tog en annan väg hem för att vi tänkte kolla på en annan bil i Västerås. Men säljaren där svarade inte..
Kanske blir en ny färd imorrn för att titta på fler bilar.

Nu ikväll har jag mest chillat hemma, kollat lite fotboll. Nyss såg jag på Bologna - Inter som Inter vann med 3-1 efter lite om o men :) Min resvän (då vi va i Thailand) är här oxå, farbror-Karro :) Vi planerar en ny resa, som troligtvis blir av i februari!



Nu blire mer fotboll, Real Madrid - Racing Santander o efter den Athletic Bilbao - Fc Barcelona

Puss o hej so long !



Kommentarer
Postat av: Emma 2 barnsmamma & STOLT

OOooooohhhhhhh.......=P

2009-11-22 @ 01:38:04
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0