Champions League

Hej, idag har jag jobbat 11-19,30 o sen åkte jag "snabbt som sööören" hem för att kolla på Rubin Kazan - Barcelona (som dock bara blev 0-0) o jag måste säga att Rubin spelade taktiskt mkt bra! Zappade över o kollade lite på Assyriska-DIF o d va ju ingen vacker syn då Assyriska ledde med 2-0 (som de oxå vann med).
Sen såg jag Sami, Knatten o Dany-B på Lyon - Liverpool o d va jättekul att liverpool typ nästintill e helt borta från vidare spel i CL ! Jewlar vilket mål min look-a-like Ryan Babel gjorde, en riktigt "smackebonk" rakt upp i krysset/nättaket !

ganska lika va?! ;)

Kul vare oxå att mina favvolag Inter och Arsenal vann i sina matcher. Arsenal - Az Alkmaar slutade hela 4-1 till Arsenal =D och Inter lyckades vända 1-0 underläge till vinst med 2-1, i de sista 5 minutrarna kvar på matchen! =)

 

Nu börjar jag bli lite trött i ögat, så då går mina tankar till att gå o lägga sig o sova faktiskt..

Gonatt på er, sov så gott!

Pusssen


Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Jaaa de va likt ;)



Godnatt



Puss o kram

2009-11-05 @ 00:08:25
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0