Biverkningar...

Idag då jag vaknade så kändes det helt ok, förutom att jag va trött. Men vem e inte d kl 06,10 på morgonen?!
Jag bestämde mig iaf för att åka o jobba (7-15,30). Allteftersom dagen gick så blev/kändes jag tröttare o svagare i kroppen, ingen ork, yr o illamående + att jag har rätt ont och öm i armen (där vaccinet togs).
Jag antar att d e en slags reaktion mot svin-vaccinet o d e ju faktiskt några av biverkningarna man kan få..
Hoppas bara på att d går över snart, för jag bokstavligen talat hatar att ligga hemma sjuk.

E så trött att jag ska gå o lägga mig en stund nu!
Gonatt lr så hörs vi senare, den som lever får se ;P
Puss puss

Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Meh inte säga såååå.... U DON'T Leave me bebe...haha

Puss o Kram hoppas du mår bättre snart



//Kraaaamis

2009-11-18 @ 16:36:24
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Minaya

Vaccinet, jag tror ag hoppar det faktiskt. Tycker det är lite överdrivet.. om man får säga så.. hihi

2009-11-18 @ 23:18:58
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0