Snö o kallt

Hallojsan!
Idag fredag den 18e december 2lax9 är det sol ute och ganska mkt snö (iaf för att vara i sthlm) dessutom är det relativt kallt, -7 till -9 grader ute. Men det är vackert faktiskt, ljust o fint me snön och solen som skiner =) Dock lite för kallt för min smak..
Men ändå så hoppas man ju på att snön ska ligga kvar till julen!

Annars idag jobbar jag ju 11,30-20 o sen vet jag inte riktigt vad som händer.. Boffe vill ut o festa, för Kenza har nån fest på collage (som vanligt?). Dock jobbar jag ju imorrn (lörd. 9-14) o då finns d ju risk för att jag inte kommer orka gå ut.. Lr ?!
Så imorrn jobbar jag alltså 9-14 o directly efter detta ska jag åka till min farbror o hans familj/släkt (så klart med min pappa, mamma, syrra oxå) på en så kallad julmiddag. Det brukar vara trevligt och mkt god mat. Det blir förövrigt första "julbordet" för i år för min del =D
Efter detta så blire nog lite förkrök i form av pokerspelande hemma hos mig, med de som vill o har lust att komma förbi, antagligen blire väl utgång därefter oxå! Vill du ?!


jag skojjar inte om jag säger att d typ ser ut så här i sthlm


Kommentarer
Postat av: Peppe

Jag e alltid på pokerspel med alkohol inblandat.. easy money =)

2009-12-18 @ 14:35:04
Postat av: Martha

Så ser det ut i Borås med.. Härligt med snö :)

2009-12-22 @ 02:15:54
URL: http://marthapartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0