Påbörjar en behandling..

Hej hej!
Idag har jag varit hos läkarn för att kolla upp min hosta som jag haft i ett par månader. Blodprov togs, lite lyssnande på min andning o utandningstest (PEF-mätare).
Det vi kom fram till är att jag ska påbörja en behandling genom att jag ska ta min medicin morgon o kväll + vid behov. Men inte nog med d, så ska jag även använda en s.k. PEF-mätare som jag sedan ska skriva ner morgon/kväll mina värden under ca en månads tid. Därefter ska vi se vad "statistiken" visar o utvärdera på ett återbesök.
Troligtvis e d min astma hosta som förvärrats lite o att jag kanske e allergisk mot nåt nytt.

Vi får väl se, behandligen kan börja...


Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Naawww stackars söt..!!! :$

Hoppas det inte är något annat du är allergisk mot! Inge kul juh..

"Krya" på dej



Kramis

2009-12-16 @ 16:32:02
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte så roligt :/ Hang in there!

2009-12-16 @ 16:46:57
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Issa

ujuju jossan, du och jag kan vara sjuklingar tillsammans då!

2009-12-17 @ 07:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0