Nu är helgen slut, men snart blir d "långhelg"..

Hellu gott folk!

Jag ser på Deportivo Lacoruna - Valencia (hejjar ju på Valencia, som ni som känner mig säkert vet om)..D står 0-0 o nu börjar snart andra halvlek!

Igår däremot jobbade jag ju 9-14, men d va lite mkt o göra så jag kom nog inte ifrån förän strax efter 14,30. Då åkte jag raka vägen till julmiddan jag skulle på med släkt från pappas sida. Det var mkt god mat o trevligt sällskap.
Efter detta åkte jag o hämtade upp Boffe för att åka o handla lite groggvirke, chirre osv. Hämtade även upp Nelly som va me o förkrökade lite. Dock åkte hon hem då vi skulle vidare ut, för hon skulle jobba idag.
Vi (jag, Boffe o Peppe) drog till Collage, dit oxå Anton med två st. kompisar till honom kom. Det var faktiskt en väldigt bra klubb tycker jag, mkt folk o bra blandning. Dock vare ju 23 årsgräns men jag tyckte d såg ut som att d va rätt mkt unga oxå, dvs typ 18-19åringar. Men d va riktigt bra drag o kul där inne. Dit kan jag mkt väl tänka mig att gå till fler ggr! Lite dyrt vare dock att dricka där inne en stor stark gick på 59kr. men d e väl vad man får räkna me på stureplan iofs..

Imorrn blire jobb 7-17 o likaså på tisd., för att sedan jobba 7-15,30 på onsd. o sen är jag ledig fram t.om. 4e jan. 2010 ! :o

Hoppas du haft en bra helg!
Sov gott på er, gonatt-pussah

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

En bra sammanfattning men du glömde säga att vi träfade din idol Sean Banan på Collage ;)

2009-12-20 @ 22:18:33
Postat av: Peppe

Sean Banan e min idol ju.. här e mitt favoritklipp: Sean Banan på bondgården :D http://www.youtube.com/watch?v=RAbjgzgJogc

2009-12-20 @ 22:55:29
Postat av: Remenaldo

hehe ja lr Soran Ismail, d e oxå en kul kille! =)

2009-12-21 @ 08:15:04
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: jossan

collage? det är sthlm kök & bar va? gillar också det stället :)

2009-12-21 @ 13:37:20
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0