Mission complete..

God jul på dig!
Det har varit ganska mkt på jobbet dessa dagar. Men vi har löst d ändå!

Igår va ju ganska kul asså, Boffes tjejs syrra skulle resa hem från London (hon har jobbat där som aupair).. Hennes flyg blev inställt iförrgår o va därför tvungen att ta ett flyg till Västerås(för att hinna hem innan jul) som skulle landa 20,50 igår.. Sen gick hennes buss till Borås 22,45..
Jag och Boffe fick i uppdrag att åka till Västerås och hämta henne o köra henne till Sthlm central så att hon skulle hinna till sin buss som skulle ta henne vidare hem till Borås.. Flyget landade ca 21,15 och hon fick vänta lite på hennes bagage o kom väl ut ca 21,30.. Vi kom ifrån flygplatsen vid typ 21,40 och då hade vi alltså drygt 1 timme på oss.
Det var kul asså, som ett litet mission. Kändes typ som "Transporter" filmerna lr kanske mer som "Babylon AD". Jag klarade uppgiften iaf o kom fram 22,40 till bussterminalen. Alltså 5 min. innan bussen skulle åka ;)



Idag efter jobbet ska jag utföra ett till litet mission, köpa vin o öl åt mor..d e dock inte lika tidspressat =P
Sen efter detta ska nog jag o Mjay åka in till stan för att inhandla de sista julklapparna..

Efter allt detta kan man nog säga "mission complete" o stressa ner o bara ta det lugnt.. Ska bli rätt skön faktiskt för efter idag så e jag ju ledig t.om. 4e januari 2010 ! =D

God jul på er allesammans, om vi inte hörs innan dess!
Puss


Kommentarer
Postat av: Issa

vilken tur att ni hann! annars hade det hela varit i onödan ju ;)

kul att handla julklappens idag, det lär ju vara ganska mycket folk på stan. men det blir säkert kul.

2009-12-23 @ 10:05:16
Postat av: jossan

haha fyfan, den där stressen är ju det värsta som finns! :) bra jobbat... min pappa vann nån tävling dom hade i Skrapan över helgen, man skulle gissa hur mycket en tomte vägde och den som var närmast vann, heheh.. :)

2009-12-23 @ 12:03:17
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Peps

Nää inte lätt o veta.. jag har ju inte skrivit ngt sen mars ju ;) God fortsättning o Gott Nytt om vi inte ses innan dess :)

2009-12-25 @ 19:42:28
URL: http://perbiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0