Måndag 091214

Hellu!
Tänkte ge er en liten sammanfattning utav helgen..

I lördags va jag ju på Hoummus med Nelly o hennes "nya kille", Emma, Emmelie o Charlotte. Det var mkt gott o en mysig liten restaurang, trevligt sällskap oxå :)
Efter denna middag så gick jag till Eddie som hade kombinerad luciavaka o födelsedagsfest. Där bjöds det på glögg och öl. Trevligt sällskap o mest chill hemma hos honom. Blev allri någon utgång. Men d va rätt nice ändå!

Söndag väcktes jag vid 14-tiden typ av Jossan som fråga om jag va vaken o när vi skulle ses.. Jag gick då upp o "fixa till" mig lite innan jag åkte till kista o hämtade henne..Sen åkte vi till spånga o köpte godis, julmust o hyrde "flickan som lekte med elden", för hon hade inte sett den.. Efter vi hade sett den så kollade vi lite på "playa del sol" o därefter gick vi över till Maggan, Cissi o Virre.. Jossan e ju höggravid så hon hade ganska mkt o snacka om me Cissi.. Denna söndag var mkt trevlig och lugn, precis vad jag behövde =)

Idag ere måndag iaf o den och resten av veckan ska jobbas 11,30-20 + lördag 9-14..
Annars ere inte direkt nåt planerat under veckan, vi får se om d dyker upp nåt kuligt ;)

Nu snöar det här o d har blivit lite kallare, julen börjar närma sig skulle man kunna säga !

Tack för mig så länge..Pussmix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0