lördag

Hej hej, idag ere ju söndag men igår vare lörd.
Då va jag först på en trevlig glöggfest hos en vän som bodde vid skogskyrkogården efter detta åkte jag in för att möta upp Knatten för utgång..Senare dök Sami upp o vi bestämde oss efter ett tag för att vi skulle dra vidare dit Lil'Izzy skulle befinna sig.. Så vi drog till Soladaritet o jag kom in men inte Sami för han va för full enligt vakten =/ Väl inne på Sollan så fick jag sms att hon inte va där utan på väg till white room ist. men jag hade glömt mitt kort hemma o fick låna pengar av Sami för att kunna komma in på sollan juh..så jag stannade kvar där ett litet tag, helt själv =S D va ju inte så jättekul, så jag gick därifrån o käkade på donken o sen tog jag nattbussen hem..kom väl hem o i säng ca halv6-6 typ..
Mår dock inte så dåligt idag..lite sliten men inte bakis direkt :)

Bjuder på några bilder från gårdagen:


Nelly, Anna o jag på glöggfesten

Knatten "i hans ess" =P


Rebbo o Linneeeaah

 

Sååå jaaah, nu blire nog chill me lite tv-tittande - antagligen fussball ;P

Puzz o hej, vem e tjej ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0