en liten sammanfattning av julhelgen..

God fortsättning på er allesammans!

Nu sitter jag i en bil, David (syrrans fästman kör), vi e på väg upp till lite släkt o vänner i hedemora..

Under julen har jag bott o varit en del hemma hos päronen, molly, syrran o hennes pojkvän.. Det har varit mysigt och en god jul. Mkt god mat och fick typ allt jag önskat mig o lite därtill =D bl.a. en platt-tv, en massa mängd kexchoklad, rakhyvel, duschgel, ansiktskräm/aftershave balm, ett charadspel, en kudde, en vinflaska, en tavla från egypten (där mor o far va för inte så länge sen) m.m..

Jag slänger upp ett par bilder oxå, min julutstyrsel och då syrran skulle raka mig.. :)





Kommer väl hem från hedemora månd.kväll lr tisd. mitt på dagen o sen ska jag beroende på när vi kommer hem från hedemora dra vidare ner till borås där jag ska fira nyår me boffe o hans tjej som ska ha nån fest där.. D blir nog nice!

God fortsättning på julen, och JA jag ska försöka uppdatera lite bättre!
Puss o hej so long ;)

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Du borde ha den frillan jämt!

2009-12-27 @ 21:51:45
Postat av: Mj

Instämmer helt med Kristoffer.

Sen måste jag bara säga, vilken slips! 10/10

2009-12-28 @ 17:33:08
Postat av: MJ

Checka in Jos senaste trendspot.

http://home.no/macaroniborr/jos.JPG

2009-12-28 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0