091209

Heeey!

Idag har jag bytt jobbtid med Sami, så att han jobbar 11-19,30 o jag 7-15,30. Det är för att jag ska kunna lira innebandy ikväll, som förövrigt e säsongens sista omgång.

Jag tänkte mig att jag kanske skulle försöka mig på att skriva en sån där liten (jul-)önskelista:

en plasma 37-42 tums TV
en el-tandborste (den jag har verkar ha gått sönder)
strumpor (40-43 sportstrumpor, inte såna där tunna "finstrumpor")
en fondvägg (+ tapetseringshjälp)
en kexchoklad lr dylikt.

Ja d va väl d jag kunde komma på för tillfället, men jag kanske kommer på nåt mer vid senare tillfälle..

Ikväll efter innebandyn så blire ju fotbollstittande i form av chaminjonligan igen !

Vi kanske hörs, pussen!
p.s. jag har börjat spara ut skägg nu så att jag kan vara jultomte, dvs. ännu mer tomte än vad jag redan är :P

Kommentarer
Postat av: jossan

hahah, "finstrumpor", jag ska också önska mig en TV, det var en bra grej :)

2009-12-09 @ 14:19:11
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: EmmaPemma

hehehe... EN kexchoklad..Ja du är rolig du Jonis!!!

Men de va ju en bra lista... För du gjorde ju en ialf =)



Kramis

2009-12-09 @ 22:27:24
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0