Back in Sweden

Japp det stämmer, jag är back in business som man säger ;)
Jag kom faktiskt hem redan i måndags (landade kl 11 o kom hem ca kl 12), skulle ju egentligen kommit hem idag på morgonen kl 06:05 men pga av att Kais fick nåt brådskande ärende på jobbet så åkte han och jag hem lite tidigare.
Ganska skönt o vara hemma igen faktiskt, dock är jag ganska jetlagad fortf. För mig är ju kl fortf 6 timmar framåt i tiden.. Men det tar väl några dagar innan man är inne i den vardagliga vardagen igen och ställt om sig helt.

Det togs ca 200 bilder och många utav dem finns upplagda på facebook, men vill du ha en liten privat uppvisning av dem så är det bara att kontakta mig så fixar vi det ;)

Tänk oxå på att jag fyller år om en vecka (på riktigt i år oxå!) =O
Dock är det folk som frågat mig vad jag önskar mig och jag vet faktiskt inte, jag önskar mig inget direkt. Lr ja det skulle väl vara en ny hår/skäggtrimmer och ett mobilt headset.. Annars går det bra med att bli bjuden på middag eller något roligt event av nåt slag..Överraska mig! :)

Puss o kram, vi ses på stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0