Första Juni 2011

Hej hej hallå!

Idag är det den första juni år tvåtusenelva, dvs nu ska väl trots allt sommaren börja?! :)

Jag är annars ganska trött nu idag, började 07.oo =P

Annars så har jag helgen för två veckor sedan varit på släktträff i Hedemora, vilket var mkt trevligt med gott sällskap och god mat.
Nu i helgen som var så var jag på namngivelseceremoni/dop i Göteborg, Oliver Erik Ivar blev namnet åt mitt nya lilla kusinbarn. Detta var oxå trevligt och med mycket god mat och trevligt sällskap.

Den här veckan är ju skapad lite tokigt, jobb månd-onsd, torsdag (röd dag, ledig), jobb fredag och sen ledig lördag, söndag och måndag(röd dag)
Men man kan väl sammanfatta det hela med att imorgon torsdag ska jag på en svensexa...Det tror jag kommer bli kul!
På fredagen jobbar jag 11,30-20, så då blir det väl inte så mkt mer än just jobba.. lörd, sönd o måndag har jag faktiskt ingenting planerat än så länge vad jag kan minnas..

Men vi kan ju höras om saken om inte annat ?!

En synnerligen trevlig dag önskar jag herrskapet!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej svejs!Hoppas att du också får en bra dag !! Nu åker jag snart till Jämtland, vi ses om ett par veckor:)Kram

2011-06-01 @ 08:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0