Kul !

HEj hej !
Jag tycker det är ganska kul att Inter(Ibrahs gamla klubb) slog ut Barca(Ibrahs nuvarande klubb) ur champions league. Han gick ju liksom till Barca för att kunna vinna CL och blev nu utslagna från sin forna klubb :P Räätt skojjsigt tycker jag.. Dock tror jag inte att Inter hade gått så här långt om Ibrah hade stannat kvar i Inter, för de spelar ett helt annat spel nu än va de gjorda då han va i klubben.. Då han lirade där så vare mkt långa bollar på honom o så skulle han göra resten typ o de förlitade sig alldeles för mkt på honom.. Nu har de flera duktiga spelare som jobbar mer både bakåt o framåt o dessutom fler duktiga avslutare, så som Milito, Pandev, Schneijder, Etoó, osv..

En annan ganska kul grejj va att jag i lördags åkte ner till Köpenhamn.. Jag o sami fick idén då vi på fredan var på Issas mkt trevliga o lyckade 23-årsfest :)
Eftersom askan har ställt in så mkt flyg så har många valt att hyra bil ist o köra till o från olika detinationer, detta har i sin tur gjort att vi fått in en hel del utländska bilar. T.ex. har vi tysk-, dansk-, fransk-, belgisk-reggade bilar.. Vi åkte helt enkelt ner i en danskreggad bil o körde tillbaka en svenskreggad som fanns i Köpenhamn.
Kul me en liten roadtrip så där! Och jag måste säga att jag tyckte faktiskt att Köpenhamn verkar va en ganska nice stad, hann ju dock inte se så mkt utav den men det lilla jag hann se verkade som en trevlig stad. Stor sådan oxå. (glömde tyvärr kameran hemma, så har dessvärre inga bilder) =(

Vi får se, det finns som sagt var rätt mkt utländska bilar kvar, och det var rätt kul att åka iväg på en sådan där liten roadtrip, kanske blir nån mer framöver! Vill du haka isf ?!

Godnatt på dig!
Kram o puss :)

Kommentarer
Postat av: muttan

aj va synd att du glömde kameran. det är ju faktiskt så att om det inte finns på bild så har det inte hänt :(

2010-04-29 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0