Utmaning

Jahaja, nu sitter jag här o har inget bättre för mig så då kan jag väl lika gärna göra den här utmaningen som jag fått skickad av två st. andra (Emma och Jossan)

Regler: 
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!

1. Vad heter du: Jonas
2. Ett ord på fyra bokstäver: Japp
3. Flicknamn: Jennifer
4. Pojknamn: Jörgen
5. Yrke: Journalist
6. Färg: Jul-röd
7. Klädesplagg: Jacka
8. Mat:
Jasminris
9. Sak i badrummet: J.Lo bodylotion (inte för att jag har det men en flicka kanske kan ha detta?)
10. Plats/stad: Jakobsberg
11. En orsak att vara sen: Jag satt fast i bilköer..
12. Något man skriker: Jewlar!!
13. Film: Järngänget
14. Något man dricker: jordgubbssaft
15. Band: J-Status
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Järnvägsgatan
18. Bil: Jetta
19. Sång: Jag ger dig min morgon

Jag utmanar:
Jossan, Emma, IssaMaja o Martha

Kommentarer
Postat av: Minaya

Hej Jos.. :) Tack så mkt för komplimangen..

Jag, vem är jag.. Jag är en tjej med stora drömmar som är sjukt målinriktad och ger mig inte innan jag lever min dröm.. :D

Jag är sångerska som nu toppbloggar på finest.se..



Jag hittade din blogg av en slump,, jag kollade lite kommentarer på andras bloggar och satt och kikade. Tror det kan ha varit Amandas, eller något. jag ville kolla vad folk skrev etc.



Är det ett bra svar? haha.

Vem är du?



//minaya

2009-10-22 @ 10:52:23
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0