så vare ny vecka me jobb o allt va d innebär..

Måndag idag så vitt jag vet.. Hela veckan jobbar jag 7-15,30 o idag efter jobbet kommer anna o hälsar på för hon hade glömt lite grejjer i min bil i torsdags..

Tisdag efter jobbet inget planerat men man kanske ska iväg o börja träna lite..greken ska försöka pusha mig iväg nån ggn i veckan iaf :)

Onsdag - Fotboll, även om d e ganska så minimal chans att vi går vidare..men va fan jag säger som man brukar säga: "bollen är rund, allting kan hända osv.."

Torsdag - 2 st. innebandymatcher

Fredag- kanske till Jönköping o hälsa på Boffe o Martha där jag isåfall blir på lörd. o söndag oxå, fast på söndag lär jag ju åka hem..för sen ere ny vecka igen..

Om jag inte ska till Jönköping o festa me dem så har jag faktiskt ingenting planerat i helgen! =O
Durå?

Igår (söndag) så va jag så trött o orkade inte göra mkt..därav inget inlägg.. :$ Ganska seeg i hela kroppen o trött efter lördagens aktiviteter (innehållande barnpassning, paintball och fotbollstittande & vodka/redbull-drickande)..

Ska försöka bättra mig med uppdatering i fortsättningen!
Puss o hej so long

Kommentarer
Postat av: Brownie

om du inte ska till Jönköping kanske du kan komma till skogås istället o leka med mig :D så kan du få kolla på film med en liten seg tjockis.. hehe.. (:

Puss <3

2009-10-12 @ 18:54:35
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com/
Postat av: Issa

Vem är det som ska bli biff egentligen? två matcher och allt...

2009-10-13 @ 07:25:31
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0