imorgon är det fredag ! =)

Ja hallå hej..
Oj va snabbt den här veckan har gått! Har ju varit lite dålig uppdatering här på bloggen o d ber jag om ursäkt för.
Men ni ska få en liten snabbresumé på vad jag gjort sen sist o ska göra resten av veckan.

Tisd: Jobbade först o främst o sen på kvällen var jag iväg o besökte Anna i sin lägenhet. Vi fikade o snackade massa. Mkt trevligt, som allti med Anna :) Var oxå hemma hos Cissi o Virre o kollade på Andra Avenyn tillsammans.

Onsd: jobb (7-15:30) sen hem vila lite, hem till päronen o käka lite pannkakor o sen iväg o lira innebandy. Vi hade 2 st. matcher o vi var inga avbytare..i första matchen lirade vi halva matchen me bara 3 pers. (lirar 4-manna utan målvakt) på planen innan Rille dök upp. Det gick inte så bra, vi torska med 11-8. I andra matchen så va vi ju iaf en hel kedja men utan avbytare, så vi förlorade den oxå, med 12-7.. :( Jag fick lov att lira center/forward en del, vilket e en ganska ovan position för mig, då jag brukar lira back. Positionen gick väl okej iaf, vann ett par tekningar o gjorde ändå 3 st. mål. =)

Torsd: Jobb 7-15,30 sedan hem o vila lite för att sedan gå o titta på "Mammas pojkar" med/hos Maggan Cissi o lilla Virre. Fick även käk där, soppa o pannkakor med grädde o sylt =)

Jewlar vilken träningsvärk o ont i hela kroppen jag har. Men d e ju inte så konstigt kanske eftersom mitt lag inte hade några avbytare o man fick lira nonstop!

Fred: ha myskväll hemma med en tjej...

Lörd: Kryssning på Galaxy me Issa o hennes kompisar typ! :)  Stört taggad! ;D

Sönd: Tebax från kryssningen o antagligen ganska sliten o trött.. =P



Nu sova! Gonatt-pussa

Kommentarer
Postat av: Jonas

ja hallå hej.. 607, tack på förhand // issa

2009-10-29 @ 23:34:19
URL: http://rumnsex.wordpress.com
Postat av: Joakim Wennberg

Vem är den lyckliga tjejen? :P



En sådan kryssin till Finland som vi ska göra när jag kommit hem eller?



Ha det skoj...uppskattar att du tar min hemkomst seriöst att värma och och reka festställena :P Haha

2009-10-30 @ 03:14:19
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: Emma 2 barnsmamma & STOLT

Det var JAG som var den LYCKLIGA tjejen att mysa lite med Jos...



De va jätte kul



//Puss o Kram

2009-10-31 @ 18:25:44
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Minaya

God morgon. Hade du en nice halloween? Var du utklädd?



/Minaya

2009-11-01 @ 10:17:41
URL: http://finest.se/Minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0