Fredag! =)

Idag ere fredag! D e väl nice?! =)

Resultaten igår va me blandade känslor (innebandyn) en vinst me 21-8, där jag hör o häpna gjorde ett mål (hör inte till vanligheterna då jag brukar lira back för det mesta..) Den andra matchen stod 10-5 o vi hämtade upp så att d stod 11-11 men de lyckades vinna med 12-11 :( Rätt surt! Hade ju typ kännts bättre o förlora me 12-1 ist. för då hade man ju ändå inte haft nån chans..om du förstår vad jag menar?! :P



Idag efter jobbet så ska jag hem snabbt o packa o sen dra till Jönköping till Martha & Boffe :) D blir väl kul va?! ;)

Trevlig helg på er vettja!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha så kul och kör försiktigt !

2009-10-16 @ 15:57:30
Postat av: Johanna

Detsamma bonas =)

2009-10-16 @ 22:27:38
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0