fotboll o grattis Baric som fyller år idag! =)

Idag vare jättekul då Issa lr Lil'Izzy som jag kallar henne skulle fixa till en hatthylla på en bil som satt snett, då tappade hon ut alla sina tuggummin ur påsen =D D va så kul att jag nästan kissade på mig :P

Annars idag så fyller Danijel Baric 28 år o d ska firas genom middag o sedan fotboll (Sverige-Albanien) o hör o häpna så ska vi gå o se den på Råttsunda :P

Man kan ju hoppas att de iaf bjuder på en bra match o att d kanske ser ut nåt i den här stilen..:


Kommentarer
Postat av: Issa

hehe, det var faktiskt jätteroligt. jag kände mig rätt hjälplös när alla ramalade ut och jag fick hatthyllan i huvudet... var det kul på matchen?

2009-10-15 @ 07:36:26
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0