FC Internazionale

Oj oj oj vilken bra o spännande match jag fick uppleva då Inter (mitt favvolag i italienska ligan) tog emot Udinese hemma på Guiseppe Meazza stadion :) D stod 1-1 ändå tills 92:a minuten då Sneijder gjorde 2-1 målet! =D Men snyggast va ändå Dejan Stankovic 1-0 mål! D va en riktig smackebonk d !

 

 

Såg matchen hos maggan cissi o lilla virre som faktiskt börjar bli en stor liten kille nu. Han springer runt hela tiden :) Det var kul iaf för d va ett tag sen jag träffade dem alla. Åt blåbärspaj med vaniljsås, chips och läsk :P o så förhörde jag cissi på nåt hon håller på o pluggar, jag fattade typ inte mkt av va d handlade om men nåt om kroppen o nerverna o sånt tjaffs vare iaf.. =P Hon va jätteduktig iaf o kunde d mesta frågorna ! =)

 

Tack o hej för denna ggn!

Puzzzah

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Heej brorsan :D



Vad roligt, nu har jag bättre koll på dig. Har tänkt att ringa ett antal gånger.. men tar tenta just nu.



Hoppas vi ses snart?! Puss =)

2009-10-04 @ 14:09:30
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Jag vill se en dagens! :D

2009-10-04 @ 14:48:28
Postat av: Remenaldo

tjenis lilla skutt ;D

D va inte igår, ja men d e bara att göra d asså! Man hörs ju inte så ofta längre vill man hålla sig uppdaterad så måste man liksom in på din blogg o läsa :P men du verkar ju iofs ha fullt upp me plugget.. :( Hoppas d går bra iaf ! lycka till pussa

2009-10-04 @ 16:47:31
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Remenaldo

som jag brukar säga, boffe: den som väntar på nåt gott, osv.. ;)

2009-10-04 @ 16:48:26
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0