Bye bye Sverige..

Fan va sur o arg jag e på att danmark-sverige slutade 1-0 till danmark, då i mitt tycke sverige spelade snäppet bättre o ju faktiskt fick 2 bortdömda mål.. :'(
Nu ere nog tack o hej för sverige, d e ju typ minimal chans att sverige ska kunna gå vidare till Vm.. D blev ju inte bättre av att Portugal vann mot Ungern me 3-0 heller.. :(




Annars har dagen varit kul o bra.
Passade ju lilla Vincent på förmiddan, som gick väldigt bra o bara var kul :)
Eftermiddan tillbringades med paintball. Gick bra och var oxå väldigt kul. Men satan va trött man blir både fysiskt och psykiskt..(man sitter ju på spänn hela tiden o adrenalinet pumpar + att man springer, kryper o hoppar runt i kuperad terräng..) Men kul vare iaf :)


jag och mitt gudbarn Vincent på promenad

Nu e jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna så d blir sängen som lockar för lite sovning..
Gonatt på er, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööööööt liten grabb!! =D han å wiggo skulle bli bra poolare!

2009-10-11 @ 13:32:24
URL: http://majkon.blogg.se/
Postat av: MJ

Jag tror Malta tar portugal på onsdag. Men dessvärre kommer sverige förlora mot albanien på stopptid så det kommer ju kännas lite snopet :|

2009-10-12 @ 09:11:19
URL: http://baronvonphijay.blogg.se/
Postat av: Remenaldo

Hehe ja du Mjay, man kan ju allti hoppas för d finns ju ändå en liten möjlighet kvar att vi kan kvalificera oss =O o som man brukar säga; "Bollen är rund, allting kan hända..osv" ;)

2009-10-12 @ 10:47:17
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0