Är på jobbet..

Hejsan!
Nu sitter jag på jobbet och väntar på sista kunden som ska komma om 1 timme(19:30), jobbar till 20.oo
Imorse då jag vaknade så hade jag lite feber (38,3) och jag kände ju att jag höll på att bli förkyld redan i lördags typ. Så d e frågan om jag orkar o kan jobba imorrn. Jag vill inte vara sjuk iofs, e så tråkigt att bara ligga hemma o inte göra någonting men jag måste dock försöka bli frisk tills på lörd. då jag ska iväg o lira paintball + att d e fotboll på kvällen o kanske utgång efteråt beroende på resultatet av matchen! Men men vi får väl se hur jag mår imorrn liksom.. Hoppas på bättre iaf, i annat fall så finns d ju risk för att jag måste stanna hemma så att jag kan bli frisk.

Men aja hur mår du, t.ex.?

Puss o kram ät en banan!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Men lilla gubben, jag har för mig att du vanligtviss har låg kroppstemperatur...? Stackare :(

2009-10-05 @ 19:18:30
Postat av: Remenaldo

Mjoo min normal temp. brukar ligga på 36,7-37,3 så d va ju lite över d normala.. =O

2009-10-05 @ 19:38:19
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Issa

Men du! krya på dig så du kan komma till jobbet imorrn, det är ju jättetråkigt om du skavara borta!

2009-10-06 @ 09:38:22
URL: http://isabellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0