091025

Idag söndag då jag vaknade så var jag rätt bakis o trött, men efter lite käk (en gorbys me chili-bea) och sedan en dusch så kändes d mkt bättre =)
Var hemma hos päronen och tittade på Liverpool - Man U o d va jewligt nice att pool tog manU med 2-0 =) Dessvärre så spelade mitt Arsenal bara 2-2 mot West Ham :(
desto roligare vare o läsa(såg inte matchen :( ) att Valencia(som jag ju hejjar på i Spanska ligan) vann med 3-0 borta mot Almeria =D
Nu har jag precis sett på Barcelona som lekte sönder Real Zaragossa o vann med hela 6-1, Ibrah gjorde 2 mål, bl.a. ett grymt frisparskmål! Han äger ju totalt just nu i Barca o jag tror fan att d inte finns nån som e så mkt bättre i världen än han just nu! Nu ligger han delad 1:a i skytteligan tillammans me Valencias David Villa ! =)
Man blir glad av att se Barca då de lirar sån här underhållande o fin fotboll! =D Kul att Keita gjorde 3st. mål oxå!

Ibrah & Keita


Har oxå varit på en s.k. babyshower hos Jossan. vilket var trevligt för det var jättelänge sedan jag träffade henne. Mkt folk var d där, både släkt o vänner. Väldigt god mat, bakelser o tårta hade de gjort oxå :D

Sen på kvällskvisten hämtade/skjutsade jag Lil'Izzy oxå :) så nu ere du som e skyldig mig en tjänst nästa ggn! ;P

Nu ska jag nog gå och lägga mig för jag ska ju upp och jobba imorrn va, 07.oo-15.30 hela veckan!
Godnatt på er alla, sov gott!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma 2 barnsmamma & STOLT

Gonatt

Sov sött



Puss puss ;)

2009-10-25 @ 23:12:22
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Minaya

god morgon

2009-10-26 @ 10:19:21
URL: http://finest.se/minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0