091004 Fotboll för hela slanten! =)

Nu har jag precis kollat på en underbar match mellan Arsenal(mitt absoluta favoritlag alla kategorier) som tog emot Blackburn hemma på Emirates. De vände 0-1 underläge o gick o vann med 6-2. Min nya favorit Vermaelen gjorde så klart mål men Fabregas gjorde en helt galet bra match! =)



Nu börjar snart Chelsea-Liverpool som förhoppningsvis kan bli en riktigt bra match. Dock håller jag inte på nåt av lagen, men va fan d e bra fotboll :) Med bra lirare! Fick precis höra nu att Drogba lirar oxå =)

Sen direkt efter matchen ska jag iväg till päronen o käka o fira farsan som fyller år idag, Grattis pappa! =)

Sen lär d bli en del fotboll ikväll oxå :
Racing Santander - Valencia
If Elfsborg - Aik
Sevilla - Real Madrid

Fullspäckad kväll helt enkelt! =P

Vi hörs senare !
Puzzzah

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kom ihåg att de flesta som läser din blogg är tjejer..vi vill inte höra om fotboll...när kommer dagens outfit bilderna? =)

kraam

2009-10-05 @ 13:46:40
Postat av: Remenaldo

nämen lilla du jag har faktiskt manliga läsare oxå ;P ja du jag vet inte, "den som väntar på nåt gott, osv".. ;)

Puss

2009-10-05 @ 14:33:55
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Remenaldo

men jag ska försöka göra lite roligare inlägg åt er tjejjer oxå ;) d e bara lite svårt att hinna me då man jobbar, för d e allti fullt upp! =O

men jag ska göra mitt bästa!

2009-10-05 @ 14:39:42
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0